Ako efektívne používať cielenie PPC reklám

Ako efektívne používať cielenie PPC reklám

Ak vlastníte lokálny podnik, PPC reklamy majú potenciál byť pre vás skvelým a efektívnym zdrojom zákazníkov. Avšak, musíte ich používať správnym spôsobom a hlavne cieliť na správne kľúčové slová a vhodné publikum. 
Ak teda vlastníte realitnú kanceláriu, servis, poruchovú službu, kvetinárstvo alebo akýkoľvek iný lokálny biznis, čítajte ďalej. Tento článok má potenciál ušetriť vám stovky, ba niekedy až tisícky eur. A pritom celkom jednoducho.

Pokračovať
Pätnásť wordpress pluginov, bez ktorých sa na svojom webe nezaobídete

Pätnásť wordpress pluginov, bez ktorých sa na svojom webe nezaobídete

Najpopulárnejší redakčný systém WordPress vo svojom jadre obsahuje len to najdôležitejšie. Na pokročilé funkcie potrebuje isté rozšírenia, ktoré voláme pluginy (alebo moduly). Plugin pridá množstvo funkcií, ktoré sú vhodné z hľadiska bezpečnosti, užívateľskej prívetivosti či uľahčenia si práce.
Jedna vec je vytvoriť webovú stránku a druhá "vytuniť ju" tak, aby bola pre užívateľa a jej správcu užitočná. Poďme sa pozrieť na dôležité moduly, ktoré by nemali chýbať na žiadnej WordPress stránke.

Pokračovať
Viete, koľko môžete ušetriť na vašich AdWords kampaniach? Tento nástroj vám to povie

Viete, koľko môžete ušetriť na vašich AdWords kampaniach? Tento nástroj vám to povie

Mnohé AdWords kampane sú nastavené neefektívne. Často je až 70 % celkového rozpočtu vyhodeného von oknom, za čo vo väčšine prípadov môže iba niekoľko kľúčových slov. Nebolo by super vedieť takéto slová jednoducho nájsť a odstrániť či opraviť?

Náš nástroj vám pomôže zbaviť sa takýchto chýb a problémov, vďaka čomu na reklamách ušetríte a budete schopní zarábať viac.

Pokračovať
Nezarába váš e-shop? Toto sú najčastejšie dôvody

Nezarába váš e-shop? Toto sú najčastejšie dôvody

Podľa našich skúseností, má väčšina e-shopov jeden veľký problém. Často ním nie je
nedostatok návštevníkov na webových stránkach, ale nedostatok kupujúcich. 

Je to akoby ste mali obchod uprostred rušnej ulice. Denne sa okolo vášho
obchodu premelú stovky až tisíce ľudí. Mnohí z nich sa aj pristavia pri vašom
obchode, no nič nekúpia. Prečo?

Pokračovať
Ako zvalcovať konkurenciu na Facebooku?

Ako zvalcovať konkurenciu na Facebooku?

Výsledky hovoria za všetko.  Udržiavaním aktivity fanúšikov na FB stránkach dokážete dlhodobo zvýšiť vaše predaje . Užívatelia sa chcú zabávať a popri zábave radi nakupujú. Myslite na nich a ponúknite im to, čo očakávajú. Jednoducho sa k tomu dostanete prostredníctvom tohto nástroja.

Pokračovať
Ako s vaším biznisom zarábať na internete?

Ako s vaším biznisom zarábať na internete?

Určite poznáte slávny výrok Henryho Forda: „Keby som mal vo vrecku posledný dolár, minul by som ho na reklamu.“ Dnes by na svojom výroku určite nič nemenil. V každej oblasti podnikania je totiž obrovská konkurencia a presadiť sa je čoraz náročnejšie. Výnimkou nie je ani zarábanie na internete, pri ktorom je „byť videný“ rozhodujúce. Poďme sa spoločne pozrieť na spôsoby, vďaka ktorým zistíte, ako zarábať na internete viac.

Pokračovať

Povedali o nás

Spokojní klienti sú naša najlepšia referencia
Analytics qualified individual
Adwords qualified individual
IMA