14 nástrojov pre zvýšenie predaja na eshope
Niektoré nástroje patria k neoddeliteľnej súčasti našej práce. Tak ako nenavaríte dobrú polievku bez poriadneho hrnca tak ani mi nedokážeme poriadne zvíšiť predaje bez dobrých nástrojov. Preto sme na záver nášho 4 dňového kurzu pripravili zoznam naších nástrojov,
Meranie
Google analytics - analytický webový nástroj, pre analýzu návštevnosti webstránok.
Google analytics zbiera dáta o návštevníkoch vašej webovej stránky.
Tag Manager - nástroj na správu sledovacích kódov na webstránke. Pomocou tag managera nainštalujete na web všetky potrebné sledovacie kódy. (sledovanie konverzii, remarketing, sledovanie elektronického obchodu, a všetko ostatné čo potrebujete na eshope sledovať)
FB Pixel - sledovací nástroj, ktorý po inštalácii na webstránke zbiera dáta o návštevníkoch+akciách ktoré návštevník webu vykonal. FB pixel Vám pomôže vyhodnotiť efektívnosť Vaších reklamných kampaní
Optimalizácia stránky
Hot Jar - webová aplikácia, pre sledovanie pohybu návštevníkov na Vašom webe .
Unbounce - nástroj na tvorbu vstupných webstránok pre PPC reklamu. Pomocou unbounce vytvoríte veľmi rýchlo webstránky, aj bez znalostí html. Tento nástroj využívajú 100-vky prestížnych agentúr pre vytvorenie konvertujúcich (veľa objednávok) webstránok pre PPC reklamu. Pomocou 1 nástroja vytvoríte a otestujete vstupné webstránky pre Vaše PPC reklamy.
Google optimize - nástroje pre A/B testovanie webstránok. Po inštalácii sledovacieho kódu viete vytvoriť rôzne varianty vstupných stránok, meniť jednotlivé prvky na stránke (zmeniť farbu tlačidla) a otestovať ktorá verzia webstránky je výkonnejšia.
Email marketing
Mailer lite - Email marketingový nástroj pre tvorbu, analýzu emailových kampaní. Tento nástroje umožňuje tiež vytvárať vstupné stránky pre Vaše kampane.
Drip - Email marketingový nástroj, pre tvorbu a správu email kampaní. Vhodný nástroj pre zložitejšie kampane, kde tvoríte kampane cielene na publika podľa aktivít ktoré vykonali na webstránke.
Podpora zákazníkov
LiveChat - online chat podpora pre návštevníkov webstránky.
Vyhľadávanie kľúčových slov
Keywordtool.io - nástroj pre analýzu kľučových slóv. Pomocou keywordtool ľahko nájdete longtailové kľúčové slová.
Ubersuggest - zadarmo nástroj pre analýzu kľúčových slov. Pri analýze kľúčových slov získate údaje ako: priemerný počet vyhľadavaní, cena za kliknutie alebo “SEO DIFFICULTY” metrika, ktorá vyjadruje konkurencieschopnosť kľúčového slová v organickom vyhľadávaní.
Google KeyWords planer - nástroj pre analýzu kľúčových slov od Google. Aj google Vám prezradí údaje: priemerný počet vyhľadávaní, cena za kliknutie alebo konkurenčnú metriku.
Návrh webu
gomockingbird.com - webová aplikácia ktorá umožňuje vytvárať stránky. Výhodou je že tento nástroj obsahuje už vytvorené elementy ktoré do webstránky len presuniete.
Analýza konkurencie
isearchfrom.com - s týmto nástrojom dokážete simulovať vyhľadávanie z rôzných častí zeme, napríklad pri analýze konkurencie v zahraničí. S týmto nástrojom získate nápady a inpširácie od konkurencie a zistite aké aktivity robí.