Wisdom blog

Optimalizácia AdWords kampaní: Negatívne kľúčové slová
4 minúty

Optimalizácia AdWords kampaní: Negatívne kľúčové slová

Ak chcete ušetriť vaše alebo klientove peniaze, často sa dostanete pred otázku: "Aké negatívne kľúčové slová mám použiť?". Ešte dôležitejšia je v prípade, ak sa stretnete s veľmi všeobecnými výrazmi. Napríklad, ak klient žiada inzerovať na výraz "náhradné diely", tak ten bude spúšťať vašu reklamu pre "náhradné diely skoda", "nahradne diely do kosaciek", ... . V tejto situácii prichádza na rad pokročilá optimalizácia PPC reklám, ktorá dokáže ušetriť niekedy značné prostriedky vynaložené na reklamu.

Ako písať čiarky? Pravidlá, ktoré asi nepoznáte!
5 minút

Ako písať čiarky? Pravidlá, ktoré asi nepoznáte!

Španielska dedina. To je jediné spojenie, ktoré mi napadne, keď mám pri písaní akéhokoľvek textu správne napísať čiarku.
Neraz ma sklamali aj zaručené a rokmi overené pravidlá. Teda, ony platia, len mnohí z nás nepoznajú výnimky z nich.