superuser

Tvorba e-shopu: Krok za krokom, ako vytvoriť úspešný e-shop
26 minút

Tvorba e-shopu: Krok za krokom, ako vytvoriť úspešný e-shop

Postup tvorby nového internetového obchodu je nesmierne dôležitý. Úlohou každého e-shopu je predávať, no nie každý z ich obrovského počtu na trhu túto úlohu efektívne plní. Ani zďaleka. Internetových obchodov je veľa, no tie kvalitné je možné väčšinou v každom segmente spočítať na prstoch jednej ruky.

Nezarába váš e-shop? Toto sú najčastejšie dôvody
5 minút

Nezarába váš e-shop? Toto sú najčastejšie dôvody

Podľa našich skúseností, má väčšina e-shopov jeden veľký problém. Často ním nie je
nedostatok návštevníkov na webových stránkach, ale nedostatok kupujúcich. 

Je to akoby ste mali obchod uprostred rušnej ulice. Denne sa okolo vášho
obchodu premelú stovky až tisíce ľudí. Mnohí z nich sa aj pristavia pri vašom
obchode, no nič nekúpia. Prečo?

Ako zvalcovať konkurenciu na Facebooku?
3 minúty

Ako zvalcovať konkurenciu na Facebooku?

Výsledky hovoria za všetko.  Udržiavaním aktivity fanúšikov na FB stránkach dokážete dlhodobo zvýšiť vaše predaje . Užívatelia sa chcú zabávať a popri zábave radi nakupujú. Myslite na nich a ponúknite im to, čo očakávajú. Jednoducho sa k tomu dostanete prostredníctvom tohto nástroja.

14 nástrojov pre zvýšenie predaja na eshope
2 minúty

14 nástrojov pre zvýšenie predaja na eshope

Niektoré nástroje patria k neoddeliteľnej súčasti našej práce. Tak ako nenavaríte dobrú polievku bez poriadneho hrnca tak ani mi nedokážeme poriadne zvíšiť predaje bez dobrých nástrojov. Preto sme na záver nášho 4 dňového kurzu pripravili zoznam naších nástrojov, 

Optimalizácia AdWords kampaní: Negatívne kľúčové slová
4 minúty

Optimalizácia AdWords kampaní: Negatívne kľúčové slová

Ak chcete ušetriť vaše alebo klientove peniaze, často sa dostanete pred otázku: "Aké negatívne kľúčové slová mám použiť?". Ešte dôležitejšia je v prípade, ak sa stretnete s veľmi všeobecnými výrazmi. Napríklad, ak klient žiada inzerovať na výraz "náhradné diely", tak ten bude spúšťať vašu reklamu pre "náhradné diely skoda", "nahradne diely do kosaciek", ... . V tejto situácii prichádza na rad pokročilá optimalizácia PPC reklám, ktorá dokáže ušetriť niekedy značné prostriedky vynaložené na reklamu.